26 grudnia, 2012

Prezenty :)

Hej kochani!
Jak tam po wigilii? Wszyscy spamią na tt, jacy są grubi po swiatecznych potrawach -,-
Oczywiście pochwale się troszkę moimi prezentami, hahaha ;D
Dostałam: piżamkę, prostownice, płytę Justina Biebera Believe i prawdopodobnie dostane jeszcze iphona. Ale nie doszedł na czas :/ tym rezentem najbardziej się podniecam! To drugi mój iPhone w życiu. Nie mogę się doczekać ;)
Teraz jestem u babci wiec nie dodam zdjęć. Myślę ze jutro ok. 17 dodam nowe zdjęcia. Juz zaplanowałam sylwestra. Spędzę go z przyjaciolka.
A wy jakie macie plany na Sylwestra?

3 komentarze:

  1. Fajnie :) Ja dostałam tableta ^^
    Na sylwestra idę do swojej przyjaciółki :D
    Zapraszam do siebie : Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli moje plany wypalą to idę na imprezę w sylwestra na wynajętą salę, a jak nie to zostaję w domu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam teleeefon :D
    i różne inne duperele :D
    Plany z przyjaciółką ♥

    xoxo
    Dodziaaax33
    _________________________
    http://im-walking-on-sunshine-beybe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pochlebne komentarze ;*