02 grudnia, 2012

Przeprosiny + mój dzień :)

Przepraszam, że bardzo długo mnie nie było, ale nie miałam pomysłu na posty, brakowało mi chęci.  Myślę, że każdy kto pisze blog'a powinien to znać.
Opowiem Wam troszkę o moim wczorajszym (pechowym) dniu.
Umówiłam się z mamą, że o 13 jedziemy po mój nowy telefon. Tak więc około 13:45 byłyśmy już w punkcie Plus'a. Ślicznie fajnie wybrałam telefon - Nokia Lumia 610. I odtąd zaczęły się schodki. Okazało się, że ten telefon musi mieć micro kartę sim. Poszłyśmy do punktu Orange, aby wymienić zwykłą kartę sim na micro kartę. Wszystko jeszcze byłoby okej, gdybyśmy weszły, wymieniły kartę i wyszły. Niestety tak nie było. Najpierw dostałyśmy numerek, czekałyśmy chyba z 30 minut, żeby ktoś nas obsłużył. Na świecie jest bardzo dużo oszustów, więc jakieś 3 osoby wepchnęły się przed nas. Wreszcie, stoimy przy stanowisku, uprzejma pani pyta mnie: "Czy karta sim jest zarejestrowana?" Oczywiście nie miałam, więc drugie 30 minut czekałam, aż ta cudownie uprzejma pani zarejestruje moja kartę i oczywiście zrobi mi micro kartę.
Już myślałam, że zakończę ten dzień nieszczęść posilając się Longer'em. Tak długo się delektowałam, że prawie zapomniałam, na którą mam autobus. Zdążyłyśmy na ostatnia chwilę.

Trochę się rozpisałam. Miłej niedzieli.
Buziaki!!

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie napisany post ;3
    zapraszam do mnie: zozoll.blogspot.com
    zaobserwujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog zapowiadają się ciekawe statystyki Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pochlebne komentarze ;*