20 grudnia, 2012

Zabawnie, jak zawsze :D

No siema.
Przepraszam za brak zdjęć (wczoraj i dzisiaj), ale powodem jest brak weny oraz brak czasu. Pisze post na szybko z telefonu, bo mam bardzo dużo nauki. Akurat teraz na chwile rzęs świętami, zebrało się najwięcej kartkówek, prac klasowych i różnego typu sprawdzianów oraz ogromna ilość prac domowych. Ale po co to wszystko skoro i tak wszyscy jutro umrzemy jutro :D
Nie wiem czy wspominałam wcześniej, ale chodzę do szkoły muzycznej juz drugi rok. W zeszłym roku byłam oczarowana tym światem, muzyka, który poznaje. Ale w tym roku jest zupełnie inaczej. Nie ma porównania z zeszłym rokiem.
W tym roku dużo do zarzucenia mam szkole muzycznej. Ciągle odwolywania zajęć z nie wiadomego powód oraz wiele innych powodów. Ale do rzeczy. Dzisiaj bylo wielkie zamieszanie (nie pierwszy raz) najpierw nie mieliśmy lekcji choru. Nikt nie wiedział czemu. To poszłyśmy z moja koleżanka do centrum handlowego, do Rossmana i do Pepco. W Rossmanie siedzilysmy ponad godzinę. Wachalysmy przeróżne perfumy, probowalysmy różne pomadki, błyszczyki i szminki. Smarowalysmy się fluidami i podkładami. Hahaha, było przezabawnie. Wrpcilysmy do szkoły, pomalowane jak głupie, tylko zdazylysmy wejść i po chwili przyszła pani, a my w śmiech, bo wygladalysmy śmiesznie.
Tak minął mi ostatni dzień przed końcem świata, hahahaha.
A co Wy myślicie o końcu świata? Dla mnie to totalna bzdura ;D
Papatki ;**

1 komentarz:

  1. Hey (: pytalas się, czy możemy współpracować. Moja odpowiedź brzmi: tak, ale na czym ta współpraca miałaby polegać? Szczegóły najlepiej wyślij mi na meila, tam się dogadamy ;)

    Http://pennbury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pochlebne komentarze ;*