10 listopada, 2012

One day and many problems

Mój dzień zaczął się szybko, wstałam o 7:30, zjadłam śniadanie i pomyślałam, że napiszę posta. Jesień, nie lubię jej. Mimo to, że jest kolorowo. To jest taki czas, w którym dużo osób choruje.
Od wczorajszego wieczoru bardzo bolało mnie gardło, dzisiaj nie mogę mówić, może czasem jakieś pojedyncze słowa. A tak to nic. Z godziny na godziny czuje się coraz gorzej.
A tak poza tym. Czy jest ktoś taki kto umie i chciałby zrobić mi nagłówek na tego oto blog'a? Sama nie umiem jeszcze robić nagłówków, ale myślę, że z czasem się to zmieni. Jeśli umiecie lub znacie kogoś kto umie robić takie rzeczy piszcie na Wiikkaaaaa@wp.pl
Pa kochani ;*

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie znam nikogo, kto robiłby tutaj nagłówki; sama tylko tła wstawiam, na więcej aktualnie mnie nie stać. Z kolei powinnaś zmienić tło i czcionkę, bo ciężko się czyta. Tło z wiadomego powodu, a czcionka nie powinna być pochyła. Italiką piszemy, gdy jakieś słowo chcemy wyróżnić ;)
    Życzę powrotu do zdrowia! Ja sama ostatnio mam problemy z gardłem.
    Zapraszam do siebie, może skomentujesz i zaobserwujesz? ;)
    Pozdrawiam,
    Mai
    http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie zauważyłam, że piszę italiką. Już to zmieniłam. Na pewno wpadnę. Wiadomy powód czemu nie podoba Ci się tło, to jaki powód? ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz że to ja robię błędy a ty też je robisz .Popatrz trochę na siebie a nie bądź złośliwa dookoła .Poza tym jakoś twój blog nie przyciąga do czytania postów ...nie jestem złośliwa ale nie chce mi się tego czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze to, bo chcę Ci to uświadomić. Skoro nie chce Ci się czytać to znaczy, że nie rozumiesz o czym piszę, zawsze możesz tu nie zaglądać. Ci co chcą, czytają. Chciałabym się dowiedzieć gdzie robię błędy.

      Usuń
  4. Siemka!
    Chcę Cię powiadomić, o tym ze zostałaś nominowana przez mnie do 'Liebster Award' . Więcej szczegółów u mnie na blogu : http://my-life-withme.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pochlebne komentarze ;*